مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شرایط میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعلامل باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با میزبانی احتمالی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: قبل از هر چیز وظیفه خودم می‌دانم که درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند عزیز را به جامعه ورزش کشورمان تسلیت بگویم و امیدوارم هر چه سریعتر واکسن این بیماری را در سرتاسر کشور میان تمام مردم کشورمان پخش شود و تا کمتر شاهد فوت عزیزانمان باشیم.

سعید آذری درباره درخواست میزبانی فولاد برای برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما موظف هستیم که کلیه مکاتباتمان را از طریق فدراسیون فوتبال کشورمان بفرستیم و با هماهنگی‌هایی که با تمام دوستان در فدراسیون انجام دادیم ۸ روز پیش این درخواست را فرستادیم. اما اتفاق جالبی که پیش آمد این است که شب گذشته یکی از خبرگزاری‌ها عنوان کرده بود که هنوز هیچ باشگاه ایرانی برای میزبانی اعلام آمادگی نکرده است در حالی که ما یک هفته‌ای است که درخواست را فرستادیم.

او ادامه داد: من می‌توانم که این درخواست را در خروجی سایت باشگاه نیز بگذارم تا دوستان بفهمند که دروغی در کار نبوده و تیم ما اعلام آمادگی کرده است.

آذری درباره این موضوع که شاید این درخواست توسط فدراسیون فوتبال به‌ AFC  ارسال نشده است گفت: به این دلیل که این خبر را دیشب مشاهده کردم امروز حتما از طریق دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال بررسی خواهیم کرد چرا که ما درخواست خود را به فدراسیون داده ایم این موضوع که دوستان به صراحت درخواست ما را تکذیب می‌کنند برای ما نیز‌ جای تعجب دارد.

آذری درباره اهمیت این میزبانی برای فولادی‌ها گفت: این موضوع هم بسیار مهم است و هم بسیار سخت، اما فکر می‌کنم شهر اهواز این قابلیت را دارد که این مسابقات را برگزار کند.

او گفت: به هر حال این پیشنهاد را دادیم چرا که حقی بود که برای ما قائل شده بودند و اگر نمی‌دادیم شاید از ما سوال می‌شد که چرا این میزبانی را درخواست نکردید. اما اتفاق مهمی که پیش آمده این است که به این دلیل که برنده پلی آف ما به گروهی می‌رود که تیم قطری در آن حضور دارد رقابت میزبانی را وحشتناک برای ما سخت می‌کند چرا که باید بپذیریم که ما شرایط مطلوب آن‌ها ( قطری ها ) را برای میزبانی نداریم.

سعید آذری درباره شرایط تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر گفت: تیم ما سال گذشته در هفته پانزدهم با ۲۳ امتیاز رده هفتم جدول را داشت و امسال نیز تا به اکنون با ۲۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول هستیم.

او ادامه داد: شرایط امسال در لیگ با سال گذشته بسیار تفاوت دارد و در لیگ گذشته خیلی از تیم‌ها در نیم فصل ،  خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده بودند، اما امسال تیم‌ها با امتیاز‌های ۱۹ یا ۱۸ پشت سر هم دیگر و با اختلاف کم قرار دارند.

آذری افزود: چیزی که تیم ما را خوشحال می‌کند این است که با تمام تیم‌های مدعی جایگاه‌های برتر لیگ (به جز استقلال) در اهواز بازی خواهیم کرد و همچنین بازی‌های دور دوم لیگ برتر را در هوای مطلوب تری بازی خواهیم کرد امیدوارم مانند فصل گذشته نیم فصل دوم بهتری را پشت سر بگذرانیم.

آذری گفت: بزرگترین مشکل ما بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه است که علی رغم تمام تلاش هایمان باز هم نامه‌ای برای ما از طرف CAS آمده است که به چه دلیل به دنبال باز کردن نقل و انتقالات موقت خود هستید و از ما درخواست کردند که دلایل جدید خود برای این موضوع را ارائه دهیم.اما چیزی که تیم ما را در فشا رگذاشته است همین بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه است که می‌تواند هم در آسیا و هم در لیگ با مشکلاتی مواجه کند.

او ادامه داد: باشگاه فولاد پیرو استراتژی‌های سرمربی خود، جواد نکونام باید تیم را برای مسابقات باشگاه آسیا تقویت کند و امیدواریم بتوانیم  تقویت تیم را به درستی انجام دهیم.

آذری گفت: هواداران فولاد بدانند من به عنوان یک مدیر غیر بومی تمام توانمندی‌های خودم را در این مدت به کار گرفته ام تا فولاد سربلند بشود البته همه این سربلندی با کمک تمام هواداران و همه همکاران محترم در باشگاه فولاد خوززستان بوده است. اما هواداران بدانند باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی ما حتی به صورت موقت کار بسیار سختی است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار