رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: آیین غبار روبی از یک هزار شهید این شهرستان از سوی پرسنل این اداره به مناسبت دهه فجر انجام شد.

حجت الاسلام پژمان طهماسبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر گفت: آیین غبار روبی از گلزار یک هزار شهید این شهرستان از سوی پرسنل کمیته امداد انجام شد.

او افزود: گرامیداشت یاد شهدا رسالتی همگانی است، که باید به آن عمل کنیم و همواره خود را مدیون شهدای گرانقدر و خانواده‌های بزرگوار آن‌ها بدانیم، نباید فقط به خاطره‌گویی از شهدا پرداخته شود، همه ما باید به سبک آنان زندگی کنیم و همانگونه که شهدا دلداده ولایت بوده اند ما نیز باید این شهدا را الگوی خود در زندگی قرار داده و مسیر آن‌ها را طی کنیم.

حجت الاسلام طهماسبی بیان داشت: در این آیین معنوی از بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن تقدیر به عمل آمد تا با تاسی به این بانوی بزرگوار بتوانند در مسیری درست گام بردارند و از حضرت زهرا (س) پیروی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.