جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۴ شرور که پس از تخریب و آتش سوزی سفره خانه‌ای در محله خانی آباد از محل گریخته بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: ساعت ۴ صبح روز گذشته ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد از تخریب و آتش سوزی عمدی در سفره خانه‌ای در محله خانی آباد مطلع و بلافاصله تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران کلانتری مشخص شد که متهمان با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت در محل حاضر و پس از تخریب و آتش سوزی از محل گریخته اند، افزود: در تحقیقات پلیسی چهره افراد شرور شناسایی و مشخص شد متهمان سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده اند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده کلانتری و هماهنگی‌های قضائی هر ۴ شرور در کمتر از ۲ ساعت طی عملیات‌های منسجم و همزمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه آنان چند قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلت متهمان توقیف شد.

سرهنگ ناصری نژاد در پایان افزود: برخورد با بر هم زنندگان نظم و کسانی که آسایش و آرامش مردم را سلب می‌کنند از اولویت‌های پلیس است و پلیس پیشگیری به هیچ وجه در برخورد با این افراد چشم پوشی نمی‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار