۲ جلد کتاب شعر سپید از شاعر خاشی رونمایی شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد خاش سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور امام جمعه و مسوولان از ۲ جلد کتاب شعر سپید شاعر توانمند خاشی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمدانور ایمانی فررییس اداره فرهنگ و ارشاد خاش   کتاب‌های شعری مثل انار خاش و پایکوبی ستاره در کویر از آثار عبدالناصر ریگی فیروزآبادی شاعر معاصر و جوان بود که امسال با حمایت و مجوز‌های اداره کل ارشاد اسلامی به چاپ و نشر رسیده است.

او  بیان کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به پاس خدمات فرهنگی و هنری استاد محمنور محب زهی درجه دکترای هنری به این پیشکسوت حوزه فرهنگ و هنر خاش اعطا شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش ادامه داد: برگزاری محفل ادبی شعر انقلاب از دیگر برنامه‌های اجرا شده در کیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب در این شهرستان بود که شاعران توانمند و صاحب سبک خاشی تازه‌ترین سروده‌های خود را ارائه دادند.

او افزود: هنرمندان هنر‌های نمایشی و موسیقی محلی شهرستان خاش نیز به اجرای برنامه پرداختند.

ایمانی گفت: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزون‌بر ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی از سوی ادارات و نهاد‌های مختلف این شهرستان به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار