معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، امسال مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن سالروز میثاق دوباره ملت فهیم ایران اسلامی با ارزش‌های انقلاب است و با توجه به شرایط موجود در کشور و استان، تمامی برنامه‌ها باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود.

او افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی روز ۲۲ بهمن  در مسیر‌هایی که به عنوان مبادی راهپیمایی اعلام می‌شود به صورت رژه موتوری و خودرویی و با رعایت نکات بهداشتی به سوی مسیر‌های اصلی انجام می‌شود.

مسلم رحیمی مدیر کل صداوسیما مرکز خوزستان نیز در این جلسه بیان داشت: این سازمان، ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای جشن ملی انقلاب اسلامی تدارک دیده است و در تلاش هستیم از قاب دوربین صدا و سیما تلاش کادرپزشکی در درمان بیماران کرونایی به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.