ملکی درباره آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه که محل نگه داری کفش بود، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۱۶:۰۰ امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان خیام شمالی، کوچه مبرا به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.
وی ادامه داد:سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. با توجه به عرض بعضی از کوچه‌ها و معابر در این محدوده خودرو‌های بزرگ و تانکر دار نمی‌توانستند وارد شوند و متراژ زیادی را آتش نشانان آبرسانی کردند و خودشان را به محل رساندند.
ملکی گفت:محل آتش سوزی یک ساختمان قدیمی دو طبقه بود، ظاهرا کاربری مسکونی داشته، اما انبار کفش شده بود. دو طبقه بالایی دچار آتش سوزی شده بود و کاملا شعله ور بود، ولی شعله به طبقه همکف نرسیده بود و آتش در حال سرایت به ساختمان‌های مجاور بود که بعضی از آن‌ها مسکونی بودند.


بیشتر بخوانید


وی افزود:آتش نشانان از پشت بام و داخل ساختمان عملیات را آغاز کردند و خوشبختانه اجازه سرایت به طبقه همکف و ساختمان‌های اطراف داده نشد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد:بعضی از ساختمان‌ها به دلیل جمع شدن دود تخلیه شدند، در حالی که آتش مدت زیادی است که خاموش شده و نیرو‌ها در حال جابه جایی اجناس و ایمن سازی و لکه گیری محل هستند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار