عسگری درباره افتتاح طرح‌های استان تهران منجر به اشتغال حدود ده هزار نفری شد، توضیحاتی داد.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در پایان مراسم افتتاح ۳۳۹ طرح صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:یکی از برنامه‌های اصلی که ما دنبال می‌کنیم افتتاح طرح‌هایی با پیشرفت بالاست و در این مسیر هم خوشبختانه توفیقات خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد:بخشی را در هفته دولت به بهره برداری رسانده ایم و تعدادی را هم امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر به بهره برداری رساندیم، در بخش صنعت امروز ۳۳۹ طرح را با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رساندیم که زمینه اشتغال ده هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

عسگری بیان کرد:همزمان در بخش کشاورزی هم ۱۹۱ طرح به بهره برداری رسید. مجموعا توفیقات بسیار خوبی داشتیم که انجام تعهد اشتغال بالای ۹۵ درصدی را داشته ایم که از ۹۶ هزار فرصت شغلی مد نظر در سال جاری است. تا پایان سال در پی این هستیم که صددرصد از آنچه که تعهد کرده ایم، جامع عمل بپوشانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد:تمام تلاش ما صیانت از وضع موجود بوده و ما در ماه‌های ابتدایی سال تاکنون اجازه نداده ایم که حتی یک واحد تولیدی هم تعطیل شود و این برای ما مقدم بر ایجاد اشتغال جدید است یعنی برنامه ما صیانت از اشتغال موجود علاوه بر اشتغال جدید است.


بیشتر بخوانید


وی گفت:در سند آمایش سرزمینی داریم که به طور طبیعی تمرکزمان به شهرستان‌های کمتر توسعه یافته بیشتر است و در موضوع اشتغال هم نگاه آمایشی به شهرستان‌ها داریم و هر شهرستان قابلیت‌ها و پتانسیل‌های خود را دارد و با توجه به قابلیت‌ها سعی به ایجاد اشتغال و تاسیس واحد صنعتی می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار