فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۴ سارق حرفه‌ای با ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سرهنگ عزت اله غلامی،فرمانده انتظامی بروجرد اظهار کرد: به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز طرح ارتقا امنیت اجتماعی با بکارگیری توان عملیاتی در سطح شهرستان ظرف ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران این فرماندهی در چند عملیات جداگانه ۱۴ نفر سارق را دستگیر که در این راستا ۲۳ فقره اموال مسروقه از قبیل سرقت اشیا منزل، محتویات داخل خودرو، لوازم اماکن خصوصی و تجهیزات مخابراتی و کابل برق شناسایی و کشف کردند همچنین ۵۹۱ گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی و سه قبضه اسلحه نیز در این عملیات‌ها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: در راستای نظم بخشی معابر نیز عوامل پلیسی راهور موفق به توقیف ۱۹ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف شده که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده هر گونه فعالیت و موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.