۱۰ طرح صنعت توزیع برق شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال در آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،چهار طرح احداث ۱۹ هزار و ۲۷۰ متر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی و همچنین نصب ۱۱ ایستگاه هوایی توزیع برق در بیارجمند، روستای طرود و رینگ خط بین روستای قلعه نو تا روستای قلعه عبدالله و خط واقع در صحرای جلالی سمت چاه‌های شرب به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال، به عنوان طرح‌های افتتاحی محسوب می‌شوند.

همچنین ۲ طرح بهینه سازی شامل ۹ هزار و ۳۱۸ متر شبکه‌های توزیع برق در روستا‌های قلعه عبدالله، مزج و ورودی روستـای قهج با اعتبـاری بالغ بر هشـت میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال و طرح بهسازی ۱۰ دستگاه پست هوایی به ظرفیت یک هزار و ۳۲۵ کیلوولت آمپر با هزینه پنج میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال، از طرح‌های افتتاح شده به شمار می‌روند.

طرح تامین برق روستای چاه مرعی به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال، طرح احداث و اصلاح شبکه توزیع برق و نصب پست عمومی جدید در خیابان شعبه نفت کلاته خیج به قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر با اعتبار یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال و طرح نصب تجهیزات جهت هوشمندسازی شبکه با هزینه ۶ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال، از دیگر طرح‌ها هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.