مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : اکیپ حوادث آبفا استان کرمانشاه، جهت مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی در آماده باش کامل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : تصمیمات و تمهیدات لازم در خصوص مواجه با بارش باران و رفع آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب همواره مورد توجه شرکت آبفا بوده است.

او گفت : در این راستا اقدامات گسترده فنی جهت رفع این مشکل انجام شده، از جمله این اقدامات، شستشوی شبکه فاضلاب به منظور جلوگیری از گرفتگی و پس زدگی‌فاضلاب به منازل هم استانی‌های گرامی پیش از شروع بارندگی است.

مرادی افزود : همزمان با شروع بارندگی در سطح استان، اکیپ حوادث شرکت آبفا در تمامی شهر‌های استان، با آمادگی کامل به صورت ۲۴ ساعته جهت خدمت رسانی به شهروندان فعال هستند، تا نسبت به رفع اتفاقات رخ داده در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام گیرد.

او افزود : شرکت آبفا از تمامی هم استانی‌ها گرامی خواهشمند است همکاری لازم را نسبت به پاکسازی راه آب منازل خود از زباله، و ممانعت از ورود زباله به منهول‌های فاضلاب با این شرکت داشته باشند، از برداشتن درب منهول هاو هدایت روان آب‌ها سطحی به شبکه فاضلاب شهری، به علت محدود بودن حجم شبکه فاضلاب، که موجب انسداد شبکه و پس زدگی فاضلاب، به داخل منازل می‌شود، جدا خودداری نمایند.

مرادی گفت : شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از هم استانی‌های گرامی خواست تا با اعلام به موقع حوادث، به سامانه تلفنی۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آبفا، موجب تسریع در ارائه خدمات مطلوب و رفع حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.