آیت الله حسن زاده عدالت محوری و برخورداری همه آحاد مردم از امکانات آب و برق را بزرگترین دستاورد وزارت نیرو پس از انقلاب ۵۷ عنوان کرد.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در حاشیه مراسمی که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عدالت محوری و برخورداری همه آحاد مردم از امکانات آب و برق بزرگ‌ترین دستاورد وزارت نیرو پس از انقلاب ۵۷ است.

او با دعوت مردم به مصرف بهینه انرژی برق از اقدامات و تلاش‌های کارکنان و مجموعه مدیریتی نیروگاه رامین به پاس تولید پایدار این انرژی حیاتی تقدیر کرد و افزود: بسیاری از مناطق ایران از امکانات و زیرساخت‌های توسعه که مهم‌ترین رویکرد انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال اخیر است، برخوردار هستند.

آیت الله حسن زاده با بیان اینکه امروزهشاهد برخورداری اکثر مناطق و روستا‌های دورافتاده کشور از این امکانات هستیم، اظهار کرد: وضعیت زنان در دوران پیش از اسلام، عزت، جایگاه و احترام آن‌ها یکی از مهمترین دستاورد‌های دین مبین اسلام برای سایر ادیان و جوامع محسوب می‌شود.

مسئول دینی-فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان همچنین فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی جامع درخصوص اقدامات و تلاش‌های کارکنان صنعت آب و برق را عامل تقویت سطح فرهنگی مردم به منظور مصرف بهینه این انرژی حیاتی عنوان و بر تقویت این رویکرد تاکید کرد.

براساس این گزارش؛ در پایان مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۵ نفر از مجموعه نیروگاه رامین اهواز که در مرحله استانی مسابقات قرآنی وزارت نیرو موفق به کسب رتبه برتر شده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۰۹:۲۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
لطفا به فکر روستاهای بدون برق هم باشید، مثل منطقه محروم پلم در اندیکا و روستاهایی که در مسجدسلیمان زادگاه نفت هستند هنوز در بی برق به سر می برند
آخرین اخبار