حجت الاسلام حاجتی درخت تنومند انقلاب اسلامی را حاصل آبیاری آن با خون شهدا دانست و گفت: هیچ فتنه‌ای نمی‌تواند خللی در اتحاد خوزستانی‌ها بوجود آورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام حاجتی از اساتید حوزه و دانشگاه در خوزستان در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر با حضور اقوام مختلف خوزستانی و با لباس‌های محلی برگزار شد، گفت: خوزستان سرزمین شهیدانی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی چه در زمان انقلاب و چه در ۸ سال دفاع مقدس خون خود را نثار کرده تا درخت تنومند جمهوری اسلامی پر بار و روز به روز قوی‌تر شود.

او با بیان اینکه اتحاد اقوام مختلف خوزستان به حرمت شهدا اجازه نمی‌دهد خون آن‌ها پایمال شود، افزود: مردم ولایتمدار استان خوزستان متشکل از همه اقوام برای این جمع شدن‌ها و آرامش موجود در استان جوانان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و خون شهدای خود را در پای درخت انقلاب ریخته اند و طبیعی است که برای این انقلاب همواره سینه چاک بوده و اجازه عرض اندام به دشمنان انقلاب را ندهند.

حجت الاسلام حاجتی بیان داشت: امروز به برکت خون شهدا و وفاق و همدلی موجود بین برادران و خواهران عرب، بختیاری، شوشتری، بهبهانی، دزفولی و سایر اقوام امنیت و آرامش خوبی بر استان حاکم شده است و به رغم تلاش‌های فراوان دشمنان هیچگونه خللی در این اتحاد و همدلی مردم خوزستان به وجود نیامده است.

او ادامه داد: مردم خوزستان متشکل از همه اقوام همواره در مناسبت‌های مختلف و حتی در زمان‌های سخت پای آرمان‌های انقلابی خود ایستاده اند و هرگز اجازه نداده اند که مشکلی برای نظام و انقلابشان به وجود بیاید و هر جا که دشمن قصد ورود به اتحاد آنان را داشته خودشان دست دشمن را قطع کرده اند.

استاد حوزه و دانشگاه در خوزستان اظهار داشت: در استان اتحاد و همدلی خوبی بین اقوام وجود دارد و نمونه آن همین همایش و گردهمایی پر شوری است که آنان برای دفاع از انقلاب اسلامی و در دهه مبارک فجر برگزار شده و همه اقوام با اشتیاق در آن شرکت کرده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.