رئیس شعب بانک کشاورزی استان همدان گفت:امسال ۲۷ هزار فقره تسهیلات در مجموع به میزان ۱۶ هزار و ۳۳میلیارد ریال به مردم استان پرداخت شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,حیدرنژادیان، رئیس بانک کشاورزی استان همدان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون  ۲۷ هزار فقره  تسهیلات بانک کشاورزی به ارزش ۱۶ هزار و ۳۳میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه ۹۰ درصد تسهیلات این بانک در بخش کشاورزی است گفت: پرداخت تسهیلات به متقاضیان با ۱۶ هزار و ۳۳ میلیارد ریال  در مقایسه با پارسال ۳۰ درصدافزایش دارد.

 رئیس بانک کشاورزی استان همدان افزود: پارسال هم ۳۳ هزار و ۵۶۱ فقره تسهیلات بانکی در مجموع به میزان  ۱۲ هزار و ۳۳۱ میلیارد به مردم پرداخت شد.

حیدرنژادیان اظهار داشت: امسال در این بانک هزار و ۸۶ وام ازدواج به ارزش ۹۲۹ میلیارد ریال، ۵۱۲ وام اشتغالزایی با ۲۴۴ میلیارد ریال و ۶۷ تسهیلات توسعه گلخانه‌ها به مبلغ ۸۹۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

او ادامه داد: در بخش مکانیزاسیون کشاورزی هم هزار و ۴۱۹ وام به ارزش هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال و ۱۱ تسهیلات هم ویژه رونق تولید به ارزش ۲۳ میلیارد ریال داشته ایم.

رئیس بانک کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه  این بانک تنها بانک متولی پرداخت تسهیلات کشاورزی است گفت: ۳۱۸ تسهیلات هم به ارزش هزار و ۶۴۵ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال پایدار و ۹۵۳ فقره وام هم با ۴۰۳ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان نهاد‌های حمایتی در روستا‌ها پرداخت کرده ایم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار