۹۰ طرح فنی صدا و سیمای مرکز کرمان با هزینه ۱۵۲ میلیارد ریال به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با علی عسگری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۹۰ طرح فنی صدا و سیمای مرکز کرمان امروز به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید. 

در این جلسه احمد علی رمضانی مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: امروز در هشتمین روز از دهه فجر ۹۰ طرح فنی صدا و سیمای مرکز کرمان با هزینه ۱۵۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

او افزود: این پروژه‌ها در سطح استان اجرا شده است و Ts۴ (بسته چهارم شبکه‌های تلویزیونی با فرمت HD) در ایستگاه شهید باهنر کرمان راه‌اندازی شده و جمعیتی معادل یک میلیون نفر را پوشش می‌دهد که شامل شبکه‌های تلویزیونی تماشای HD، نمایش HD، ایران کالای HD و بقیه آن ها رادیو نماها هستند. 

علیرمضانی بیان داشت: شبکه تلویزیونی با فرمت ۴K در مرکز استان یا شهر کرمان راه‌اندازی و قابل دریافت است.

اوافزود: ارتقای فرستنده موج متوسط ایستگاه بم از ۱۰ کیلو وات به ۵۰ کیلووات، باعث دریافت شبکه‌های استانی صدا در سه شهرستان مجاور بم، فهرج، ریگان و نرماشیرمی شود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان تصریح کرد: میزان پوشش TS۴ (بسته چهارم شبکه‌های تلویزیون) در سطح استان به ۳۳ درصد رسیده است.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار