در ارتباط تصویری با رئیس جمهور مجتمع دامپروری ۲۰ هزار راسی دام شیری در زرندیه به بهره برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ارتباط تصویری با آقای روحانی رئیس جمهور همزمان با افتتاح پنج طرح کشاورزی در کل کشور مجتمع بزرگ دامپروری ۲۰ هزار راسی گاو شیری در زرندیه به بهره برداری رسید.

این مجتمع دامپروری در روستا‌های مجتمع بخش مرکزی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۵۰ نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح همراه با ۳ طرح دیگر شهری با حضور استاندارو مسئولان و مدیران استان مرکزی و شهرستان زرندیه در مرکز شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

۳ طرح جامع شهری شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان، پاساژ سوق الحسین با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و آبنمای میدان امام حسین (ع) با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه بود که به بهره برداری رسید.

سید علی آقازاده استاندارمرکزی گفت: مجتمع بزرگ دامپروری زرندیه که امروز مرحله اول و دوم آن افتتاح شد یکی از مهمترین طرح‌های مهم استان مرکزی و کشور است که با بهره‌گیری از ۲۰ هزار راس دام شیری، در نوع خود در کشور بی مانند است.

آقازاده افزود: مرحله سه و چهار این مجتمع هم تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در نهایت ظرفیت مجتمع به ۴۰ هزار راس دام شیری می‌رسد که در با چنین ظرفیتی در خاورمیانه بی مثال خواهد بود.

او اضافه کرد: علاوه بر این طرح در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۷۹ طرح دیگر در شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری و کلنگ زنی شده و می‌شود که حدود ۲۳۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم برای جوانان این شهرستان ایجاد می‌شود.

استاندار مرکزی با اشاره به افتتاح طرح‌های شهری مامونیه بیان کرد: در طول چند ماه اخیر شهرداری شهر مامونیه با انجام اقدامات زیرساختی در مسیر توسعه شبکه معابر، فضای سبز، ایجاد پیاده رو در قالب اجرای سنگفرش و زیباسازی حرکت کرده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار