رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار اماکن خصوصی در بیرجند خبر داد.

سرهنگ حسینی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در حاشیه شهرستان بیرجند، کارگروه ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، ۲ متهم سابقه دار به هویت معلوم با حضور در حاشیه شهر بیرجند از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره سرقت می‌کنند که با هماهنگی مقام قضائی متهمان در یک عملیات غافلگیرانه در مخفی گاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی مأموران به سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند که مقادیری از اموال مسروقه از آنان کشف و تاکنون ۱۰ شاکی در این رابطه شناسایی شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شده اند، گفت: شهروندان در ساختمان‌های در حال ساخت جهت پیشگیری از سرقت لوازم و مصالح ساختمانی از تجهیزات پیشگیری از سرقت استفاده کنند و یا با گماردن نگهبان از سرقت اموال خود جلوگیری کنند.

او بیان کرد: خودرو‌های خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در خودرو‌ها خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
خدا خیرتون بده