۴ دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال فرانسه، به صورت همزمان و از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان و از ساعت ۳۰: ۱۷ پیگیری شد.

مون پلیه ۴ - دیوژن ۲

تیم‌های فوتبال مون پلیه و دیوژن در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم میزبان (مون پلیه) به اتمام رسید.

گل‌های تیم مون پلیه در این بازی را لابرد در دقایق ۴۸ و ۵۶ و ساوینار و اسکولتیج در دقایق ۶۱ و ۹۱ به ثمر رساندند.

گل‌های تیم بوردو را نیز کولیبالی و کوناته در دقایق ۶ و ۸۸ به ثمر رساندند.

تیم مون پلیه با این پیروزی پر گل با ۳۲ امتیاز به رتبه یازدهم جدول لیگ یک فرانسه صعود کرد. تیم دیوژن نیز کماکان با ۱۵ امتیاز در رتبه نوزدهم جدول باقی ماند.

نیس ۳ - آنژه صفر

تیم‌های فوتبال نیس و آنژه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم نیس به اتمام رسید.

گل‌های تیم نیس را در این بازی دومبیا (گل به خودی)، مائولیدا و گویری به ترتیب در دقایق ۱۰، ۱۷ و ۸۳ به ثمر رساندند.

تیم نیس با ۳ امتیاز این بازی با ۲۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم آنژه نیز با شکست در این بازی و با ۳۴ امتیاز در رتبه هشتم باقی ماند.

نیم المپیک ۳ - موناکو ۴

تیم‌های فوتبال نیم المپیک و موناکو در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با پیروزی پر گل ۴ بر ۳ شاگردان کواچ مقابل تیم انتهای جدولی نیم المپیک به پایان رسید.

در این بازی برای تیم موناکو گولووین ۳ بار و در دقایق ۳، ۱۲ و ۶۲ موفق به هت تریک شد و وولاند نیز چهارمین گل این تیم را به ثمر رساند.

گل‌های تیم نیم المپیک را نیز دوآکس، فرهت و الیاسون به ترتیب در دقایق ۲۳، ۳۲ و ۸۱ به ثمر رساندند.

تیم فوتبال موناکو با ۳ امتیاز مهم این بازی با ۴۸ امتیاز و پشت سر تیم پاری سن ژرمن در رتبه چهارم جدول جایگاه خود را مستحکم‌تر کرد.

نیم المپیک نیز با ۱۵ امتیاز در قعر جدول لو شامپیونه باقی ماند.

سنت اتین یک - متز صفر

تیم‌های فوتبال سنت اتین و متز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سنت اتین به اتمام رسید.

بویه بازیکن تیم متز به اشتباه و در دقیقه ۱۴ تک گل این بازی را برای تیم سنت اتین به ثمر رساند.

تیم سنت اتین با ۳ امتیاز این مسابقه با ۲۶ امتیاز و یک پله صعود در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت. تیم متز نیز با ۳۵ امتیاز در رتبه هفتم جدول لوشامپیونه باقی ماند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار