دفتر سازمان بازرسی در چابهار افتتاح شد

دفتر سازمان بازرسی با حضور حجت الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور، استاندار سیستان وبلوچستان، در چابهار افتتاح و احسان شاه کرم به عنوان مسوول آن معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازررسی کل کشور در مراسم افتتاح دفتر سازمان بازرسی اظهارداشت: ایجاد دفتر بازررسی در شهرهای مختلف کشور براساس جایگاه و موقعیت آن راه‌اندازی می شود که دفتر چابهار در دوره جدید تحول و رویکرد توسعه‌ای قوه قضاییه برحسب نیاز و موقعیت راهبردی این شهرستان ایجاد شده است.

حجت الاسلام حسن درویشیان افزود: چابهار موقعیت منحصر بفرد و ویژه در بین همه شهرهای کشور دارد و تصمیم گرفتیم در این منطقه دفتر بازررسی ایجاد شود و فاصله ۷۰۰ کیلومتر تا مرکز استان سیستان و بلوچستان و نیاز شدید دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های توسعه‌ای و اقتصادی ضرورت ایجاد دفتر بازرسی را ایجاب کرده بود.

او  ادامه داد: خوشحالیم که بعد از پیگیری‌های فراوان مسوولان بویژه استاندار سیستان وبلوچستان در دهه فجر شاهد ایجاد دفتر بازررسی در چابهار باشیم و امیدواریم با آغاز فعالیت این دفتر نظارت‌ها بیشتر و توسعه پیدا کند چون هدف از بازرسی‌ها پیشگیری، اصلاح و کمک به سلامت دستگاه‌های اجرایی برای انجام ماموریت‌های قانونی است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: در دوره تحول قوه قضاییه علاوه بر پیگیری کارهای انجام نشده دستگاه‌های اجرایی کارهای انجام نشده و چرایی آنها را نیز بررسی می‌کنیم که چرا در انجام آنها تعلل شده است.

او  راه‌اندازی دفتر بازررسی در چابهار را موجب ارتقای سلامت دستگاه‌های اجرایی و نظام اداری عنوان کرد و گفت: ما کمک می‌کنیم به توسعه و آبادانی کشور و آشکار شدن گنج پنهان به تعبیر رهبر معظم انقلاب تا موفقیت لازم حاصل و شاهد پیگیری بهتر مشکلات باشیم.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهارداشت: دفتر سازمان بازررسی در چابهار می‌تواند در بحث های مختلف نظارتی مفید و موثر باشد.

رحمدل بامری افزود: سازمان بازرسی بعنوان یک دستگاه نظارتی در هر منطقه‌ای فعالیت‌های قانونی و خوبی انجام می‌دهد که منشا خیرات و برکات است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار