مدیر آموزش ‌وپرورش ملایر از شرکت ۵ هزار دانش‌آموز این شهرستان در مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بشری، مدیر آموزش ‌وپرورش ملایر با اشاره به برگزاری همه ‌ساله مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان در مدارس، گفت: این مسابقات از مرحله آموزشگاهی آغاز شد و تا مرحله کشوری ادامه دارد.

او با اشاره به برگزاری، سی ‌ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی امسال، گفت: مرحله آموزشگاهی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان ملایر با حضور بیش از ۵ هزار دانش‌آموز برگزار شد.

مدیر آموزش ‌وپرورش ملایر افزود: از تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات در سطح آموزشگاه‌ها تعداد یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.

بشری با اشاره به اینکه از یازده رشته مختلف مسابقات قرآنی تنها رشته حفظ قرآن کریم، به‌صورت حضوری برگزار شد، بیان کرد: رشته حفظ نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

او عنوان کرد: سایر رشته‌های این مسابقات به ‌صورت مجازی و یا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار و نفرات برتر به استان معرفی خواهند شد.

مدیر آموزش ‌وپرورش ملایر بیان کرد: فراگیری قرآن کریم، آشنایی و انس با مفاهیم نورانی آن را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و دینی سند تحول بنیادین آموزش ‌وپرورش است و یکی از اصلی‌ترین راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان، رجوع به قرآن و اهل‌بیت و مفاهیم آن است که باید هر چه بیشتر نهادینه شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.