فرماندار گچساران گفت: ۳۵طرح عمرانی واقتصادی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی در گچساران کلنگ زنی و افتتاح شد.

بهره برداری و کلنگ زنی ۳۵طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اتابک فرماندار گچساران گفت: طرح‌های بهره برداری شده در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است.

اتابک افزود: از این تعداد طرح ها ۲۸ طرح عمرانی با اعتباری بیش از هزارو ۹۴۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این طرح ها ۲۶ طرح با اعتباری بیش از ۳۹۰میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد. 

او ، آبرسانی به روستای دژ سلیمان با اعتبار ۶۸میلیاردو ۲۱۳میلیون ریال، اجرای ۲.۶کیلومتر خط فاضلاب با اعتبار ۲۶میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای پادوک با ۲۹میلیارد ریال، ساخت خانه بهداشت ارو، مرکز جامعه خدمات سلامت چهار بیشه و آبشیرین، توسعه، احداث و بهینه سازی شبکه برق، پارکینک خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران، بند رسوب گیر سنگی گابیونی، ساخت سالن ورزشی بانوان ناصر آباد، و احداث زمین چمن مصنوعی پشه کان و آب انجیر سفلی  را از مهمترین طرح های افتتاحی در این شهرستان اعلام کرد.

اتابک تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها در ایام مبارک فجر شروع خواهد شد را ۲ مورد اعلام کرد و گفت: هزارو ۵۴۰ میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.

او افزود: در ایام دهه فجر عملیات اجرایی موزه نفت گچساران و اجرای فاز اول طرح اقدام ملی مسکن  آغاز خواهد شد.

فرماندار گچساران بیان کرد: همچنین هفت طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۲۲۰میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

اتابک گفت: پرورش شتر مرغ گوشتی ۵۰۰ راسی با اعتباری بیش ۲۰میلیارد ریال، شرکت تولید بذر با تولید ۱۲۰ تن روزانه ، تولید دستمال  کاغذی با اعتبار با ۱۰میلیارد ریال، تولید پنجره پی وی سی با ۱۸میلیارد ریال، مجتمع خدمات رفاهی با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال، سامانه بازیافت با اعتبار ۴۰میلیارد ریال  از مهمترین طرح های اقتصادی افتتاحی در دهه فجر امسال است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.