تیم‌های فوتبال الاهلی مصر و بایرن مونیخ آلمان در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و الاهلی مصر در هیچ رقابت رسمی با هم رو به رو نشده اند. یک دیدار دوستانه نزدیک در سال ۲۰۱۲ با هم داشته اند که با دبل اولیچ تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه ۲ به ۱ موفق به شکست حریف خود شد.

این ششمین حضور الاهلی در جام باشگاه‌های جهان است که تا به حال توانسته ۳ بار به نیمه نهایی مسابقات صعود کند، اما هرگز نتوانسته اند از این مرحله عبور کنند. بهترین عملکرد الاهلی مقام سومی در سال ۲۰۰۶ میلادی بوده است.

اما تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان هر ۶ دیدار آخر خود را که در زمین بی طرف بوده است برنده شده، که این رقابت‌ها ۲ فینال جام حذفی ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، سه بازی آخر فصل قبل لیگ قهرمانان در لیسبون و سوپر کاپ اروپا مقابل سویا در بوداپست مجارستان. الاهلی در ۲۲ بازی تحت نظر پیتسو موسیمانه باخت نداشته است و کارنامه او ۱۸ برد و ۴ تساوی است.

شکست ناپذيري آلماني در مقابل درخشش مصري ها

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان ۱۷ بازی از ۱۸ بازی بین المللی آخر خود که همگی در رقابت‌های اروپایی بوده را با برد پشت سر گذاشته و فقط مقابل اتلتیکو مادرید در زمین حریف بازی اش به تساوی رسیده است.

بایرن جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۳ را بدون دریافت گل فتح کرد. بازی نیمه نهایی را با برتری ۳ به صفر مقابل گوانژو چین پشت سر گذاشت و در بازی فینال ۲ به صفر تیم فوتبال راخا کازا بلانکا را از پیش رو برداشت. این ۵ گل توسط ۵ بازیکن متفاوت به ثمر رسیدند؛ ریبری، مانزوکیچ، دانته، گوتزه و تیاگو که در رقابت‌های امسال هیچ یک از این پنج بازیکن در لیست تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان حضور ندارند.

شکست ناپذيري آلماني در مقابل درخشش مصري ها

تیم‌های الاهلی مصر و بایرن مونیخ آلمان در چارچوب بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


بيشتر بخوانيد

پخش زنده فوتبال الاهلی مصر- بایرن مونیخ


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار