مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از افزایش مشارکت و استخدام بانوان این استان در پست‌های مدیریتی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در مراسم گرامیداشت هفته زن و دهه فجر  گفت: در حال حاضر در این استان پنج مدیرکل ، هفت معاون مدیرکل ، ۲ معاون فرماندار، ۴۶ دهیار، ۹ عضو شورای شهر، ۳۴ عضو شورای روستا، سه دادیار، سه مشاور قضایی و یک قاضی زن هستند که بیانگر افزایش میزان حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی هستیم.   

او با بیان اینکه حضور موثر بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی باعث افتخار است، افزود: این حضور نشان می‌دهد در جامعه بستر مناسبی برای فعالیت زنان و نشان دادن توانمندی‌های آنها فراهم شده است.

محمدلو به تاکید دین اسلام برای حضور زنان و نقش آنها در ایجاد یک جامعه موفق اشاره و تصریح کرد: مطالعه تاریخ نشان می‌دهد هر زمان از توانمندی‌های زنان استفاده شده نتایج ارزشمندی در پی داشته و هر وقت از این ظرفیت استفاده نشده جامعه ضرر کرده است.

او همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار حضرت فاطمه زهرا (س) در طول تاریخ گفت: آن حضرت با ایفای بهینه نقش همسری و مادری، رعایت اصول اخلاقی و در عین حال دفاع از امامت و ولایت نقش بسزایی داشته و به عنوان بهترین الگو و اسوه زنان معرفی شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اظهار تاسف از میزان بالای آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزود: با تمام فعالیت‌های انجام گرفته روز به روز شاهد افزایش این آسیب‌ها در جامعه هستیم که این امر نشان می‌دهد میزان تاب‌آوری و تحمل در برابر مشکلات پایین آمده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.