مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جریمه یک میلیاردی برای سازنده سموم کشاورزی تقلبی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از محکومیت یک میلیارد ریالی سازنده سموم کشاورزی تقلبی خبر داد.

علی رحیمی آذر گفت: بر اساس گزارش پلیس آگاهی شهرستان پارس آباد در خصوص ساخت سموم کشاورزی تقلبی، تیمی متشکل از رئیس شعبه سیار و بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی در قالب گشت مشترک به محل مورد نظر اعزام شد.

او افزود: در بازرسی‌های اولیه تعداد ۲۹۵ قوطی ۲۵۰ سی سی دست ساز سموم کشاورزی کشف و پس از تکمیل گزارش و احراز تخلف، رئیس شعبه رسیدگی کننده حکم به پرداخت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی صادر کرد.

کشف روغن خوراکی به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال در اردبیل

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر وجود انبار‌هایی پر از روغن اکیپ‌هایی متشکل از رئیس شعبه سیار، بازرسان سازمان صمت و اماکن نیروی انتظامی در قالب گشت‌های مشترک به محل مورد نظر اعزام شدند.

علی رحیمی آذر افزود: در بازرسی‌های اولیه از این مکان‌ها مقدار یک هزار و ۲۴۲ حلب ۱۷ کیلویی روغن به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال و همچنین مقدار ۲۷ هزار و ۸۳۸ عدد بطری روغن مایع به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و محل‌های مورد نظر پلمب شدند.

او بیان کرد: با توجه به کمبود روغن در بازار و ضرورت فوری توزیع با دستور رئیس شعبه چهارم دستور توزیع روغن‌های مکشوفه به قیمت رسمی تحت نظارت سازمان صمت و نیروی انتظامی صادر و توزیع گردیده و پرونده متخلفین جهت سیر مراحل قانونی رسیدگی در اختیار تعزیرات قرار گرفت و هم اکنون در حال رسیدگی و صدور حکم می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.