اجرای طرح تشدید نظارت بر کشتارگاه‌ها

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : یکی از کشتارگاه‌های مرغ شهرستان کرمانشاه با دستور مقام قضایی پلمب شد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، به منظور حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یکی از کشتارگاه‌های مرغ شهرستان کرمانشاه با دستور مقام قضایی پلمب شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: این واحد کشتارگاهی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی به مراجع قضایی معرفی و تا زمان رفع نواقص از فعالیت آن جلوگیری خواهد شد.

 کرمیان بهداشت و سلامت مواد پروتئینی مصرفی مردم را از اولویت‌های جدی دامپزشکی عنوان کرد و افزود: بازرسان این اداره به طور مرتب از کشتارگاه‌ها بازدید می‌کنند.

او به نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فراورده‌های خام دامی در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مردم می‌توانند هرگونه مشکل و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به مردم گفت: از خرید گوشت و مواد پروتئینی مورد نیاز خود از مراکز غیر مجاز خودداری کنند و در هنگام خرید گوشت قرمز حتماً به لیبل، مهر نظارتی دامپزشکی و تاریخ انقضای آن توجه کنند، همچنین در مورد گوشت مرغ نیز تاریخ تولید، انقضا و دمای نگهداری فرآورده را مورد توجه قرار دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.