مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری سارق اموال داخل خودرو در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم در بازجویی به عنل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۶ فقره سرقت در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

او از توقیف ۲۳ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: برابر دستور مراجع قضائی مبنی بر جلب محکومان کیفری و حقوقی، ماموران موفق به دستگیری ۵ نفر در این ارتباط شدند.

حسین زاده از دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در این طرح نیز خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد.

دستگیری سارق منازل با ۶ فقره سرقت در گلوگاه

ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه در پی وقوع چندین فقره سرقت موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی و سارق را شناسایی و در پس از هماهنگی‌های قضائی وی را دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده رابه عنوان مظنون اصلی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به این که متهم در بازجویی‌ها به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از اعتراف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.