مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: در دهه فجر ۵ طرح بخش کشاورزی شهرستان با ۵۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

حاج باباعلی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۵ طرح کشاورزی شهرستان با ۳۳۴ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال آورده متقاضیان  و ۱۷۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به بهره برداری می‌رسند.

او با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، افزود:گلخانه هیدروپونیک در روستای قشلاق باباپیره با ۴۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری از مهمترین این طرح هاست.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند از ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر در این گلخانه خبر داد و اظهار داشت: این گلخانه ۴۰ هزارمتر مربع وسعت دارد و به سرمایه گذار آن از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده ایم.

حاج باباعلی ادامه داد: یک گلخانه پلی کربنات هم در روستای باروداب در ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع با ۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری، سردخانه هزار متر مربعی با ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری، یک واحد پرورش گوسفند داشتی ۲۰۰ راسی با ۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری در روستای خم خسرو و یک واحد پرورش بره پرواری  ۲۰۰ راسی در نزدیکی شهر برزول با ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در این دهه به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.