داوری، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مبلغ ۴ میلیارد تومان برای بهره برداری از ساختمان اداری فدراسیون نیاز داریم.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ساخت ساختمان اداری فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی آزادی، اتفاق خوبی برای این رشته است. ما برای ادامه ساخت ساختمان فدراسیون نیاز به اعتبار بیشتری داریم.  وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که یک میلیارد تومان به ما اعتبار بدهند. او در روز‌های گذشته هم از ساختمان نیمه کاره فدراسیون بازدید کرده است. با این یک میلیارد تومان،  نمی‌توان کار را پیش برد و اگر بخواهیم  این ساختمان بهره برداری شود؛ باید حدود ۳ الی ۴ میلیارد تومان اعتبار به ما تخصیص داده شود.  

او درباره مشخص شدن زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت:  ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه سواری از تاریخ ۲۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد.  انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در سال ۱۴۰۰ پس از احراز صلاحیت کاندیداها برگزار می‌شود.

داوری درباره ثبت نام در انتخابات فدراسیون شطرنج اظهار کرد: در انتخابات فدراسیون شطرنج ثبت نام کرده ام و اگر اعضای مجمع به من اعتماد کنند، خادم  این رشته خواهم بود. من بازنشسته نیستم و قطعا اگر شرایط برای من محیا نبودند؛ در انتخابات  ریاست فدراسیون شطرنج شرکت نمی‌کردم. من به زودی هم بازنشسته نمی‌شوم.  

او درباره آخرین وضعیت ساخت پیست دوچرخه سواری عنوان کرد: پیست دوچرخه سواری BMX در حال تکمیل شدن است و به زودی از این پیست بهره برداری می‌شود.  

او درباره پرداخت حقوق به ملی پوشان دوچرخه سواری گفت: تا زمانی که  من در فدراسیون دوچرخه سواری حضور داشته باشم، تلاش می‌کنم تا  مشکلات رکاب‌زنان را حل کنم. ما برای ایاب و ذهاب ملی پوشان مبلغی را در نظر گرفته ایم. پرداخت این مبلغ به دوچرخه سواران می‌تواند برای آن‌ها انگیزه ایجاد کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار