سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر پرسپولیس توضیحاتی را عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری این تیم پیش از دیدار برابر پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر در خصوص شرایط مس اظهار داشت: بازهم درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم. پرسپولیس ۴ دوره متوالی قهرمان لیگ و ۲ دوره نائب قهرمان آسیا شده است و احتیاجی به تعریف و تمجید از سوی من ندارد و در شرایط خوبی قرار دارد. ماهم برنامه‌های خود را پیگیری می‌کنیم و فکر می‌کنم بازیکنان ما در شرایطی قراردارند که بتوانیم برنامه‌های خود را در بازی فردا پیاده کنیم. گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس قابل احترام هستند و شایسته قهرمانی در آسیا بودند.

برای پیروزی به زمین می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص صعود این تیم به رتبه چهارم جدول در صورت پیروزی در بازی فردا اظهار داشت: تلاش خود را می‌کنیم که در بازی فردا برنامه‌های خود را پیاده کنیم که خروجی این برنامه‌ها پیروزی و کسب امتیازات در تمامی بازی‌ها است و هدف گذاری ما در این بازی این است که دست پر از زمین خارج شویم و کسب ۳ امتیاز غیر ممکن نیست.

دنبال پیاده کردن سبک فوتبالی خودم در مس رفسنجان هستم

ربیعی در خصوص متحول شدن این تیم از دوران پس از هفته پنجم عنوان کرد: مدیریت مسابقات چندین بخش دارد که یکی از آن‌ها تحلیل تیم حریف است و روی این موضوع وقت زیادی می‌گذاریم، اما آنچه که دنبال آن هستم پیاده کردن سبک و برنامه‌های خودم در تیم است. در ۵ بازی اول خود عملکرد بدی نداشتیم. دلیل بهبود روند مس رفسنجان این است که این تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده و چند بازیکن جدید به خدمت گرفته بود. هماهنگ شدن تیم زمان بر بود و برای تبدیل این تیم به یک خانواده زحمات زیادی را کشیدم. با این حال هنوز مس رفسنجان احتیاج به کار دارد و تمام تلاش ما این است که این تیم را با یک جایگاه خوب در لیگ برتر حفظ کنیم. به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم که سربلند خواهیم بود.

یک لشکر مصدوم داریم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص وضعیت مصدومان این تیم گفت: یک لشکر مصدوم برای بازی فردا برابر پرسپولیس داریم البته همواره سعی کردیم بازیکنان در محور تیم باشند برای همین مانند یک تیم هستیم و وابسته به بازیکن خاصی نیستیم. بازی فردا زمان خوبی برای بازیکنان جوانمان است تا خود را نشانم دهند با این حال در بازی فردا سالاری، قاضی، نورمحمدی، آقاجان پور، زهیوی و احتمالا سجاد عاشوری را در اختیار نداریم، ولی گلایه‌ای نداریم. قسمتی از تغیرات زیاد در ترکیب اصلی تیم به علت همین مصدومیت‌ها و قسمت دیگر آن به علت تفاوت تاکتیک‌های فنی در بازی‌های متعدد است. یکی از مشکلات تیم بازی در چمن مصنوعی است با این حال تا به الان شرایط را به خوبی مدیریت کرده ایم؛ و تحقیقات پزشکی را هم شروع کرده ایم تا تعداد مصدومیت‌ها را به حداقل برسانیم.

امیدوارم جامعه فوتبال دیگر غم نبیند

ربیعی در پایان گفت:امیدوارم بازی خوب و لذت بخشی را از سوی هر ۲ تیم شاهد باشیم. بار دیگر درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت می‌گویم و در بازی فردا یاد این ۲ را زنده نگه داریم. امیدوارم با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی جامعه فوتبال و ورزش کشور دیگر غم نبیند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار