سرهنگ پاکدل گفت: در اولین شب از اعمال محدودیت‌های کرونایی ۲۷۶ دستگاه خودرو که نسبت به اجرای این طرح بی تفاوت بودند، توسط پلیس جریمه شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ علی پاکدل معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا و همچنین پیشگیری از شیوع پیک چهارم این بیماری، طرح محدودیت‌های تردد شبانه در شهر‌های زرد و نارنجی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

او با اشاره به اینکه از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح نیز تردد در سطح این شهر‌ها ممنوع و با برخورد پلیس همراه خواهد بود، افزود: در اجرای این طرح که از ۱۸ بهمن ماه امسال به مرحله اجرا گذاشته شده است، ۸۱ نفر از همکاران بکارگیری و مشغول خدمت رسانی به مردم در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس هستند.

او با بیان اینکه  ۸۲۸ مورد تذکر لسانی نیز توسط پلیس صادر شده است  افزوود : تعداد ۸۷ دستگاه خودرو نیز از ورودشان به استان جلوگیری و عودت شده اند.

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه ۲۶۰ دستگاه خودرو توسط پلیس در اولین روز اجرای این طرح جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شده اند، ادامه داد: برای ۱۶ دستگاه خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.