معاون فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون عملیات احداث خوابگاه ۴٠٠ نفری در این دانشگاه با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام طهماسبیان معاون فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جمع خبرنگاران، از افتتاح سه پروژه شامل سلف سرویس مرکزی دانشگاه پس از ۶ سال با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ نفر، همچنین فضای فیزیکی دفتر کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی در مساحتی بالغ بر ۳۵۰ مترمربع و افتتاح مرکز نیکوکاری نهال انقلاب (منا) همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

او مساحت فضای ورزشی دانشگاه علوم پزشکی را ۱۹ هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: توسعه و افزایش فضا‌های ورزشی و انعقاد قرارداد همکاری برای احداث استخر دانشگاه در ۵ هزار مترمکعب فی مابین استانداری چهارمحال و بختیاری، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز دو پروژه در دست اقدام است که تا سال ۱۴۰۰ پیگیری و مصوب می‌گردد.

طهماسبیان فضای خوابگاه‌های دانشجویی در این دانشگاه را ۱۴ هزار و ۸۷۸ مترمربع اعلام کرد و خاطرنشان کرد: عملیات احداث خوابگاه ۴٠٠ نفری خواهران در ٣ طبقه با زیربنای ١٢٠٠ متر مربع هم اکنون با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.


بیشتر بخوانید


طهماسبیان اضافه کرد: همچنین صنعتی سازی آشپزخانه سلف سرویس به عنوان پروژه مکمل در مساحت ۲۰۰ متر مربع تا سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

به گفته او؛ در سال ۱۳۹۹ بالغ بر دو هزار و ۸۸۰ مورد خدمات مشاوره‌ای و بیش از ۱۵۰ مورد فعالیت فرهنگی در حوزه دانشجویان ارائه شده است.

طهماسبیان ادامه داد: کسب رتبه‌های ممتاز و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی کشور توسط دانشجویان دانشگاه از جمله جشنواره دانشجویی، کسب مقام اول توسط گروه موسیقی و رشته سوم رشته خطاطی از موفقیت‌های این حوزه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ما دانشجوها از امکانات اقتضاح خوابگاه ها خسته شدیم بخدا
آخرین اخبار