پروژه بازگشایی مسیر بلوار کوشش به جاده خلج با هزینه بیش از ٤٠٠ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در مراسم بازگشایی مسیر بلوار کوشش به جاده خلج گفت: این پروژه با نظر و طبق خواست مردم اجرا شده و پروژه کلان برای شهر مشهد است.

او افزود: این پروژه دسترسی مردم به منطقه گردشگری هفت حوض مشهد را فراهم می‌کند و منطقه هفت حوض نیز باید به مجموعه نمونه کوه نوردی و سنگن وردی تبدیل شود.

 شهردار مشهد ادامه داد: منطقه سیدی مشهد بسیار مورد توجه است و پروژه‌های محرک و محلات هدف طرح بازآفرینی باید با جدیت در این منطقه پیگیری شود.

بیشتر بخوانید

خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: در هر ساعت حدود  هزار و ١٠٠ دستگاه خودرو از خیابان خلج به سوی منطقه گردشگری هفت حوض حرکت می‌کنند و ٣٠٠ دستگاه اتوبوس نیز در این مسیر رفت و آمد دارند که این بار ترافیکی برای ساکنان مشکلات بسیار ایجاد می‌کرد به طوریکه پارسال در محدوده خیابان خلج تا قائم (عج) ٢٠٠ فقره تصادف جرحی رخ داد.

او افزود: طول مسیر پروژه اجرا شده حدود ۲ کیلومتر است و چهار هکتار فضای سبز و ١.٦ کیلومتر مسیر دوچرخه در این محدوده ایجاد شده است.

 معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: با بازگشایی مسیر بلوار کوشش به جاده خلج بار ترافیکی منطقه تا حد زیاد مرتفع می‌شود.

احمد نوروزی عضو شورای شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: توجه ویژه به شورای اجتماعی محلات و دفاتر تسهیل گری هدف بازآفرینی به منظور تحقق خواست مردم مورد توجه است و پنج درصد از اعتبارات عمرانی شهرداری به پروژ‌های شورای اجتماعی محلات و پنج درصد نیز به دفاتر تسهیل گری اختصاص یافته است.

انتهای پیام// ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.