رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: هر جا که با نگاه انقلابی و جهادی کار کردیم، موفق بودیم و این رمز موفقیت کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام جعفری رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در مراسم اختتامیه جشنواره مکتب سلیمانی در تربت حیدریه گفت: ۴۲ سال پیش درحالی انقلاب کردیم که عده‌ای جهان را دهکده‌ای حساب می‌کردند و خود را کدخدای آن و فکر نمی‌کردند، انقلابی اینگونه جلو برود و دسیسه‌های دشمنان خود را از روز اول یکی یکی خنثی کند.

او افزود: دشمن در طول این سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه چینی کرد و فتنه‌ها را ترتیب داد. اما ما توانسته ایم به سلامت و با اقتدار این مسیر را طی کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی ادامه داد: امروز که سالگرد چهل و دومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم باید بدانیم که در این سال‌ها هیچ کاری نبوده که دشمن نکرده باشد و کار به جایی رسیده که حالا آدم‌ها را هم تحریم می‌کند.

حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: باید نسل جدید و جوان ما بدانند که برغم وجود این تحریم‌ها و این دشمنی‌ها مسیر انقلاب در حال طی شدن به سمت پیشرفت و توسعه است.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار