بخش زیادی از فعالیت‌های اقتصادی کشور در حوزه ارتباطات و فناوری است و این حوزه تبدیل به یکی از موضوعات مهم دولت و مردم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان قزوین گفت: بخش زیادی از فعالیت‌های اقتصاد کشور در زمینه ارتباطات و فناوری است و در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار ارزشمندی در توسعه زیر ساخت این حوزه انجام شده و شرکت‌های دانش بنیان متعددی شکل گرفته که به اقتصاد کشور کمک کرده اند.

جمالی پور افزود: پس از انقلاب اسلامی در حوزه ارتباطات اتفاق بسیار برجسته‌ای رقم خورده و با وجود تحریم‌های ظالمانه شاهد این هستیم که بسیاری از زیرساخت‌های این حوزه امروز به دست دانشمندان بومی شده و ظرفیت‌های بی بدیلی ایجاد شده است.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم با سفر وزیر ارتباطات به استان قزوین در برخی از مناطق که مشکل ارتباطات و فناوری وجود دارد هم برطرف شود و تمامی مردم استان از این ظرفیت استفاده کنند.

او اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیازمندی کشور به حوزه ارتباطات بسیار جدی‌تر شده و امروز بستر آموزش کشور در این حوزه تعریف می‌شود و امیدواریم موانع موجود در این مسیر کاهش و برطرف شود.

به گفته جمالی پور،در استان قزوین یک انسجام بسیار خوبی وجود دارد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرای تعامل بسیاری سازنده و همکاری بسیار مناسبی با یکدیگر دارند که این مهم می‌تواند تحولات مثبتی را برای استان به همراه داشته باشد.

استاندار قزوین گفت: در حوزه آنتن دهی تلفن همراه، اینترنت و فیبر نوری مشکلاتی در استان وجود دارد که امیدواریم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار