اشتغال بیش از ۱۱ هزار مددجوی کمیته امداد در فارس

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس گفت: در ۱۰ ماهه امسال یازده هزار و ۴۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس شاغل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید اسماعیل جوادی حقیقی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی برای اشتغال پایدار مددجویان گفت: یکی از رویکرد‌ها و سیاست‌های این نهاد ارائه آموزش‌های مبتنی بر اشتغال پایدار و متناسب با بازار کار و همچنین آماده‌سازی نیروی کار ماهر برای ایجاد شغل است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس افزود: در همین راستا، طی ده ماه گذشته، ۱۹ هزار و ۳۷۴ نفر مددجو از آموزش‌های فنی و تخصصی شامل آموزش‌های مقدماتی، مهارتی و توسعه و پایدارسازی بهره‌مند شدند.

او اظهار کرد: همچنین پیرو آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اجرا شده، با ایجاد تعداد ۹۵۵۹ طرح اشتغال، ۱۱۴۷۰ نفر از مددجویان شاغل شدند.

جوادی حقیقی به محرومیت‌های استان در زمینه اشتغال خانوار‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان، به‌ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار، بیشترین اشتغال‌زایی در این مناطق و در زمینه کشاورزی، صنایع‌دستی و دامپروری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار