مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

امیر رضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال  در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: به نظرم فرقی نمی کند که از بین کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال، چه کسی انتخاب شود. به قول کفاشیان این فدراسیون شبیه یک باتلاق است که تعبیر درستی کرد.

او گفت: فوتبال  فقط مسائل مالی و فنی نیست . به هر حال رئیس فدراسیون کار آمد، باید قابلیت چانه زنی در داخل کشور را داشته باشد و قدرت لابی گری در حوزه بین الملل را هم از خود نشان دهد. به نظرم نباید رئیس فدراسیون فوتبال را به چشم یک تدارکات‌چی ببینیم. زمانی که نگاهمان به این صورت باشد، شرایط این فدراسیون بهتر از این نخواهد شد.

واعظ آشتیانی گفت: تشبیه فدراسیون فوتبال به باتلاق از صحبت های خوب کفاشیان در این چند سال بوده است. البته اگر بخواهیم صادقانه از لحاظ کارشناسی و مدیریتی به انتخابات فدراسیون فوتبال بپردازیم، اعتقاد دارم هر کدام از این کاندیداها که انتخاب شوند، اتفاق خاصی رخ نمی دهد و در نهایت آن فرد بتواند بخشی از این باتلاق را خشک کند.

واعظ آشتیانی گفت: همگان می دانند که برخی از این کاندیداها در شرایط امروز فوتبال نقش و سهم دارند و سوابق مدیریتی بعضی دیگر از آن ها مانند شاه سلطان حسین بوده که اثر بخشی در مدیریت ندارد. آن ها فقط سعی کردند که مسئولیت ها را اشغال کرده و برای خود رزومه درست کنند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: مسائل مالی جزء مشکلات فدراسیون فوتبال هستند و معتقدم این فدراسیون در این شرایط نیازمند مدیری است که در فوتبال و در زمینه های فکری و تجربی به خصوص در حوزه های اقتصادی، آگاهی های لازم را داشته باشد و بتواند از نیروهای خوش فکر و کار آمد استفاده کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار