مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از پلمب پنج واحد صنفی متخلف در این منطقه با صدور حکم قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس حق محمدلو، مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از پلمب پنج واحد صنفی متخلف در این منطقه با صدور حکم قضایی خبر داد و گفت: پلمب این واحد‌های صنفی پس از ابلاغ اخطار‌های قانونی توسط واحد اصناف، حقوقی و اجرائیات منطقه و با دریافت حکم قضایی در پاسخ به درخواست‌های مردمی و برای کسب رفاه و آسایش شهروندان انجام شد.

او با اشاره به‌ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده شهری، افزود: پس از اعلام گزارش نارضایتی از سوی شهروندان و اخذ مجوز لازم از دادستانی استان، اکیپ اجرایی سریعاً به محل اعزام و ضمن در نظر گرفتن جوانب و شئونات اخلاقی با صنف خاطی برخورد می‌کنند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: واحد‌های صنفی مذکور که با فروش دام زنده و جایگاه تفکیک زباله که موجب مزاحمت برای شهروندان شده بودن با اقدامات منطقه به خارج از محدوده شهر انتقال یافتند.

او افزود: طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها از ادامه کار تمامی مشاغل و کسب‌هایی که با ایجاد مزاحمت و سروصدا و یا با تولید دود و یا تجمع حشرات و جانوران باعث ایجاد مشکل در سطح شهر هستند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.