اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره چالش‌های رئیس جدید فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چالش‌های پیش روی رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد:  به طور حتم دوستانی که برای انتخابات  ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شده‌اند، آگاهی داشتند که این فدراسیون با چالش‌های متعددی مواجه است. به نظرم مسائل مالی و بدهی‌ها بزرگترین چالش رئیس جدید فدراسیون فوتبال محسوب می‌شوند.

او ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال در روند عادی خود قرار بگیرد؛ ظرفیت درآمد زایی اش به اندازه هزینه هایش است و بیش از آن هم می‌تواند درآمدزایی کند. انتقال پول برای فدراسیون فوتبال با مشکلاتی مواجه است و دشمنان هم خیلی علاقه‌مند نیستند تا روال عادی در فوتبال ما حاکم شود.

اولیایی گفت: امیدوارم رئیس جدید فدراسیون فوتبال بتواند از عهده چالش ابتدایی تامین نیاز‌های اولیه مالی، حداقل به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های روزمره برآید. تامین این مقدار پول در فوتبال با زمان مشخص امکان پذیر است؛ در صورتی که به رئیس جدید فرصت بدهند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: آرزو می‌کنم دوستان با شناخت کافی، داوطلب ریاست فدراسیون فوتبال شده باشند و  بدانند وارد مسیری شده‌اند که سنگلاخ است و باید با تیمی با برنامه، متخصص، جوان، باانگیزه و فعال کار کنند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار