بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن:

قدردان زحمات رحمان رضایی هستم

سلطانی مهر، بازیکن جوان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص برکناری رحمان رضایی از هدایت این تیم و مشکلات ذوب آهن توضیحاتی داد.

محمد سلطانی‌مهر، هافبک جوان و آینده دار تیم فوتبال ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با برکناری رحمان رضایی از سرمربیگری ذوب آهن عنوان کرد: در ابتدا باید از رحمان رضایی تشکر کنم. او در این مدت زحمات زیادی برای این تیم کشید، اما نشد. من به عنوان بازیکن ذوب آهن و عضو کوچکی از این باشگاه بزرگ، قدردان زحمات رضایی هستم.

وی ادامه داد: متاسفانه ما بازیکنان هم هنوز نمی‌دانیم که قرار است کدام مربی هدایت ذوب آهن را بر عهده بگیرد. ما روز گذشته اولین جلسه تمرینی را بدون رحمان رضایی پشت سر گذاشتیم. لیاقت باشگاه ذوب آهن بسیار بالا و این شرایط برای همه هواداران ناراحت کننده شده است. امیدوار هستم که با آمدن مربی جدید، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از این وضعیت در بیاید. باید تمام توان خود را برای این موضوع بگذاریم که جایگاه ذوب آهن را در جدول تغییر بدهیم، تیم را به جایگاهی که مستحق است برسانیم و شرایط تیم را از این حالت خارج کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار