به مناسبت دهه فجرطرح آبرسانی به روستای قزل آباد شهرستان فامنین با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شماعی فرماندار شهرستان فامنین ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت:خوشبختانه علیرغم دغدغه‌های بسیار در خصوص یکپارچه سازی دو مجموعه آبفای شهری و روستایی، با مدیریت همه جانبه مدیر عامل آبفای استان مشکل آبرسانی به تعدادی از روستا‌های شهرستان حل شد.

او همچنین از دهیار و اعضای شورای روستای قزل آباد به دلیل پیگیری‌ها و همراهی‌ها به منظور به ثمر رسیدن این طرح تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار فامنین در ادامه معاون بهره برداری نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: خوشبختانه با مشارکت شورای روستا و خیرین آبرسان روستای قزل آباد و همچنین حمایت فرماندار شهرستان و مدیر عامل آبفای استان، پروژه با ارزشی به ثمر رسید.

نیکداد با بیان اینکه پروژه آبرسانی به روستای قزل آباد با همراهی سپاه پاسداران عملیاتی شد، عنوان کرد:پروژه مذکور با صرف ۴هزارو ۲۵۰میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: این طرح نمونه‌ای از یک اقدام مشارکتی اثربخش بود که امیدواریم در دیگر نقاط استان نیز حضور خیرین آبرسان بیش از پیش پررنگ شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین نیز با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به روستای قزل آباد در سال ۹۸کلید خورد، گفت:پروژه مذکور با همراهی فرماندار مدیر عامل آبفای استان، خیرین آبرسان و سازمان بسیج سازندگی سپاه عملیاتی شد.

اکبری افزود: طرح مذکور با حفاری و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۷۰متر و لوله گذاری ۳هزار متر لوله پلی اتیلن و صرف ۴هزارو ۲۵۰میلیون ریال اعتبار به ثمر رسید.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.