مدیر کل زندان‌های آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت دههٔ مبارک فجر و در راستای تحکیم بنیان خانواده زندانیان فعال امور فرهنگی در زندان‌های آذربایجان شرقی به مرخصی رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، یاری مدیر کل زندان‌های آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت دههٔ مبارک فجر و در راستای تحکیم بنیان خانواده برابر دستور رئیس کل و دادستان تبریز زندانیان فعال امور فرهنگی و دارای حسن اخلاق زندان‌های استان آذربایجان شرقی به مرخصی رفتند.

 یاری گفت: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به مناسبت دههٔ فجر با حضور در زندان مرکزی تبریز با زندانیان اندرزگاه زنان دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنان قرار گرفتند.

او افزود: در این دیدار موسی خلیل اللهی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و برنامه‌های اصلاحی تربیتی را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به سیاست‌های  تحولی قوه قضائیه بر اشتغال زندانیان و زمینه سازی برای اصلاح مجرمان و بازگشت عزتمندانه آنان به جامعه تاکید کرد.

یاری گفت: برای فعالان فرهنگی و حافظان قرآن به مدت ۱۵ روز و برای زندانیان دارای حسن اخلاق و رفتار به مدت هفت روز مرخصی اعطا شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار