اهدای ۱۰۰ گوشی هوشمند به دانش آموزان قزوینی

به همت معلم خّیرِ خوزستانی، ۱۰۰ گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند قزوینی اهدا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،حسین اسدی معلم خّیرِ خوزستانی که با اختصاص ارثیه پدری خود را برای خرید تبلت و گوشی هوشمند ویژه دانش آموزان روستایی و کم برخوردار، به عنوان "سفیر فرهنگی" با دعوت معاونت آموزش ابتدایی، در قزوین حضور یافت و ضمن دیدار و گفتگو با مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، در تعدادی ازمدارس روستایی قزوین حضور یافت و برای تهیه ۱۰۰ گوشی ویژه دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند استان قول مساعد داد.

اصغری مدیرکل آموزش و پرورش در دیدار با این معلم نیک اندیش گفت: وجود شما مایه افتخار آموزش و پرورش است و شما الگویی برای همه فرهنگیان و افراد برخوردار جامعه هستید که می‌توانند برای رفع محرومیت دانش آموزان کاری کنند.

معلم خوزستانی گفت: از ارثیه پدرم ۱میلیارد و ۲۴۵میلیون تومان به من رسید و قصد گرفتن یک ماشین داشتم که در گفتگو با یکی از مدیران مدارس قرار شد با یک دختر دانش آموز که مدیر مدرسه فکر می‌کرد دچار افسردگی شده است صحبت کنم.

او ادامه داد: در گفتگو با این دختر دانش آموز متوجه شدم که به دلیل نداشتن ابزار‌های هوشمند و عقب افتادن از درس دچار عقب ماندگی از تحصیل و در نتیجه افسردگی شده است. به همین دلیل این دانش آموز را به مدرسه دعوت کردم و به او یک تبلت هدیه دادم.

معلم خوزستانی در توصیف زمانی که این دختر دانش آموز تبلت را هدیه گرفت، گفت: این دختر به قدری از گرفتن چنین هدیه‌ای شادمان و ذوق زده شد که من ماشین را فراموش کردم و تصمیم گرفتم همه پول‌های ارثیه پدری ام را برای خرید تبلت و گوشی اختصاص دهم.

این معلم اندیمشکی منطقه الوار در ادامه گفت: پس از این تصمیم توانستم ۱۵۳ تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم تهیه کنم و از ترک تحصیل تعدادی از دانش آموزان جلوگیری کنم و قصد دارم تا هفته آینده ۲۰۰ تبلت دیگر تهیه کنم و مانع ترک تحصیل یا افت تحصیلی دانش آموزان شوم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار