مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با آغاز طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی و مبارزه با کرونا ویروس ۱۰۱ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:از ابتدای آذرماه همزمان با آغاز طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی و با توجه به دستور العمل ستاد کرونا استان مبنی بر اجرای محدودیت‌های مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ نظارت شدید بر اجرای این محدودیت‌ها توسط گروه‌های سازمان دهی شده در قالب تیم‌های نظارتی و توسط نیرو‌های شبکه بهداشت و درمان مهاباد، بسیج و هلال احمر پیگیری شده است.

او افزود:به همین منظور ۱۰ نفر بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب تیم‌های ۳ نفره با همکاری اصناف، اماکن و در قالب تیم‌های نظارتی داوطلبان هلال احمر در سطح شهر و نیرو‌های بسیجی در سطح روستا با بیش از ۱۰ هزار بازدید جهت بررسی نکات و دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، اصناف نظارت داشتند.


بیشتر بخوانید

  • پلمب ۹ واحد نمایشگاه ماشین در مهاباد

  • ساماندهی صنوف آلاینده در مهاباد


حسینی اظهار کرد: در این مدت ۱۰۱ واحد صنفی شامل آرایشگاه زنانه و مردانه، قنادی و شیرینی سرا، ساندویجی، قلیانسرا و چایخانه، کبابی، سوپر مارکت شهربازی، ساندویچی، بنگاه املاک و خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فروش کیف و کفش، شیرینی پزی، خشکبار و آجیل فروشی پلمب شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.