سرهنگ کیانی از کشف انبار احتکار مواد خوراکی به ارزش بیش از ۱ میلیارد ریال در شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی کارکنان پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر فعالیت غیر قانونی و احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم توسط عده‌ای از افراد سودجو و دلال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری بازرسان اداره کل صمت ایلام، پس از شناسایی محل فعالیت این فرد ، اقدام به بازدید و بازرسی از محل نموده و در نتیجه مقدار ۶ هزار کیلوگرم انواع اقلام خوراکی و مایحتاج ضروری کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ، با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کیانی با اشاره به اینکه احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم برخلاف موازین قانونی بوده و باعث اخلال در نظام اقتصادی می‌شود، از مردم خواست، چنانچه با این گونه موارد مواجهه شدند بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.