نخستین دستگاه سی. تی آنژیوگرافی پیشرفته در شرق کشور روز سه‌شنبه در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریدون نوحی رئیس هیئت مدیره بیمارستان رضوی مشهد با اشاره به بهره برداری از دستگاه سی.تی آنژیوگرافی پیشرفته در مشهد، گفت: این دستگاه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال تهیه شده از تکنولوژی بسیار پیشرفته برخوردار است و مشابهی در شرق کشور ندارد.
 
او افزود: با استفاده از این دستگاه که دارای منبع اشعه دوگانه و سرعت زیاد است ارگان‌های بیمار به صورت غیرتهاجمی و در کوتاه‌ترین زمان ارزیابی و بررسی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره بیمارستان رضوی مشهد ادامه داد: با توجه به اینکه ۱۵ سال از افتتاح بیمارستان رضوی می‌گذرد بسیاری از تجهیزات آن نیازمند نوسازی و جایگزینی است.

نوحی با اشاره به برخی نیازمندی‌های این بیمارستان بیان کرد: فضای بیشتر برای توقفگاه خودرو، سالن مخصوص همایش و بخش آی. وی. اف و درمان ناباروری از جمله نیاز‌های این بیمارستان است که توجه لازم را می‌طلبد.

حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم با تشکر از وزیر بهداشت برای همکاری در تهیه دستگاه سی. تی آنژیوگرافی پیشرفته گفت: بیمارستان رضوی مزین به نام حضرت امام رضا (ع) است و باید بهترین امکانات را داشته باشد تا بیمارانی که دغدغه درمان دارند سرگردان نباشند.

او افزود: ما باید بهترین خدمات پزشکی برای عموم مردم ارائه دهیم به ویژه نیازمندان باید از مجموعه‌های منتسب به حضرت امام رضا (ع) بهره‌مند شوند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: باید با بیمارستان‌های حاشیه شهر و مناطق محروم قرارداد ببندیم تا بیماران نیازمند به نزدیکترین محل مراجعه و با کمترین هزینه و در صورت امکان به صورت رایگان درمان شوند. باید سیره ائمه (ع) در رفتار ما حاکم باشد و خدمات به محرومان را گسترش دهیم.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.