فرماندار ویژه سیرجان از افزایش تعداد مشاغل این شهرستان به ده هزارشغل تاپایان سال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در نهمین روز از دهه فجر، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان و امام‌جمعه شهرستان در بخش پاریز حضور یافتند.

 سیدمحمود حسینی امام جمعه و سهراب بها الدینی فرماندار سیرجان با حضور در منزل شهیدان والامقام خراسانی، صادقی، محمدرضا نجمی‌نیا، بازعلی نجمی‌نیا و الماسی، با خانواده‌های این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کردند.

جلسه شورای اداری بخش پاریز با حضور فرماندار، امام جمعه سیرجان و تنی چند از مدیران و مسوولان اجرایی شهرستان برگزار و موضوع محور هماشهر به پاریز، الحاق اراضی دولتی به شهر پاریز واشتغال جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این نشست با اشاره به روند رو به رشد و امیدبخش اشتغالزایی در بخش پاریز نسبت به دیگر بخش‌های شهرستان، افزود: برخی معادن و واحد‌های تولیدی در این بخش دارای یکسری مشکل هستند که رفع مشکلات آن‌ها در دستور کار قرار دارد و هر چه سریعتر باید برطرف شود.

او بیان کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان سیرجان ۴۷۰۰ نفر بوده که خوشبختانه با تدابیر و تلاش مسوولان و مدیران اجرایی شهرستان، تا امروز بیش از ۹هزار نفر اشتغال در حوزه‌های مختلف انجام شده و انشالله این رقم تا پایان سالجاری به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان افزود: همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستای گستوئیه بخش پاریز به مساحت ۲۰هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری از ۷۷میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی بخش پاریز به بهره‌برداری رسید و کلنگ سالن ورزشی روستای گستوییه به مساحت ۱۷۰متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۲۰میلیون تومان به زمین زده شد.

در ادامه این سفر، فرماندار سیرجان و هیات همراه با حضور در شرکت آب معدنی باران، هدف از بازدید واحد‌های صنعتی را کمک و حمایت از این مجموعه‌ها دانست و گفت: در سالجاری و با توجه به نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری، تمام تلاش خود را در راستای حمایت از صنایع، تولید و سرمایه‌گذاری بکار گرفته و امیدواریم شرکت آب معدنی باران و تمام واحد‌های تولیدی با مدیریت خود بتوانند در جهش تولید و ایجاد اشتغال منطقه نقش خود را ایفا کنند.

بازدید از بلوار ورودی شهر پاریز، بازدید و بررسی مشکلات کارخانه تولید ورق بلیستر، بازدید از درمانگاه هماشهر و ساختمان در حال ساخت درمانگاه جدید هماشهر، پایان بخش حضور یکروز فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، امام جمعه و هیات همراه به شهر پاریز بود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اشتغال ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار