مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

رضایتمندی کارکنان زمینه تقویت انگیزه در کار را فراهم می‌آورد

موسوی گفت: رضایتمندی کارکنان زمینه تقویت انگیزش در کار و تلاش را فراهم می‌کند و موجب بهبود راندمان و بهره وری سازمان می‌شود.

سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ملاقات عمومی با کارکنان شرکت گفت: بررسی مشکلات کارکنان و مراجعان به صورت رو در رو، از وظایف مدیران و در جهت تکریم ارباب رجوع است که باید مورد اهتمام واقع شود.

او افزود: به لحاظ شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی با ایجاد سامانه اداری بیشتر درخواست ها همکاران از طریق سیستمی پاسخ داده شده است اما با توجه به درخواست همکاران و به منظور تسریع حل مشکلات آنان، تلاش می شود که روند ملاقات های عمومی به شیوه گذشته و در فواصل مناسب صورت پذیرد.

موسوی اظهار داشت: در این جلسات از مدیر منابع انسانی، رئیس روابط عمومی و در صورت نیاز مسئولان دیگر شرکت خواسته شده در جلسه ملاقات رو در رو حضور داشته باشند تا مشکلات همکاران که بخش عمده آن درخواست های اداری است، بررسی آنی و منتج به اخذ تصمیم مقتضی گردد.

در این جلسه صمیمانه 12 نفر از همکاران با مدیرعامل ملاقات و مشکلات خود را بیان داشتند که دستورات لازم در جهت حل هر مورد صادر گردید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.