جشن عبادت آغازی برای بندگی و عبودیت دانش آموزان اهوازی

جشن عبادت دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول پسرانه شاهد خیبر ناحیه یک اهواز امروز در مسجد قبا واقع در گیت بوستان برگزار شد.

علی محسنی کارشناس مسئول نماز اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برگزاری مراسم‌های مذهبی و معنوی از برکات انقلاب اسلامی است و رسیدن به سن عبادت و انجام تکالیف دینی را به دانش آموزان اهوازی تبریک می‌گویم.

او با اشاره به اهمیت واجبات دینی بر هر مکلف افزود: از این پس دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند تکالیفی از باید‌ها و نباید‌ها بر عهده آن‌ها است که باید طبق موازین دین مبین اسلام انجام شوند، ضمن اینکه باید مقید به انجام این تکالیف عبادی باشند.

محسنی اظهار داشت: امیدواریم همه دانش آموزان با نماز و قرآن که زمینه ساز آرامش روحی و جسمی هستند بیشتر انس بگیرند و با نزدیک شدن به خدا شرایط رسیدن به موفقیت‌ها را ایجاد کنند.

براساس این گزارش؛ مراسم جشن عبادت و بندگی دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول پسرانه شاهد خیبر ناحیه یک اهواز با حضور علی عبیات معاونت پرورشی و تربیتی، غلامعلی بهمئی کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز این ناحیه آموزشی و مسئولان آموزشگاه شاهد خیبر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد و مراسم با اهدای لوح تبریک جشن عبادت و هدایا به دانش آموزان به پایان رسید.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: جشن عبادت ، جشن تکلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار