به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان پیامی منتشر کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان ونیزاستاندار کرمان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب این روز را گرامی داشتند.

دراین پیام آمده است: ۲۲ بهمن  و ورود به چهل و سومین سال انقلاب اسلامی را در شرایطی گرامی می‌داریم که ایران اسلامی قوی تر، بالنده‌تر و مقتدرتر از همیشه تاریخ، استوار و سرفراز با پشتوانه مردمی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر بلندای عزت و افتخار ایستاده است.

یاد و خاطره شهیدان سلحشور دوران مبارزات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت و حرم را گرامی می‌داریم که جانفشانی و ایثارگری آن‌ها و خانواده‌های این عزیزان، پشتوانه به ثمرنشستن و تداوم مقتدرانه انقلاب اسلامی است.

یوم الله ۲۲بهمن قله عزت، انسجام، وحدت و بصیرت مردمی است که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند و نماد این پشتیبانی و حمایت، سردار دیارکریمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و وظیفه داریم مروج مکتب شهیدحاج قاسم باشیم که فرمود: دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند.

با تقدیر از مردم بزرگوار استان کرمان در پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی، مسئولان وظیفه دارند تمام همت و توان خود را برای خدمت به مردم به کار بندند که هیچ بهانه‌ای برای کم کاری پذیرفتنی نیست و اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای بویژه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چراغ راه همگان است.

اینجانبان با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن و تشکر از مردم گرانقدر استان کرمان برای حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، امیدواریم با ریشه کنی بیماری کرونا سال آینده آیین گرامیداشت و راهپیمایی مردمی ۲۲ بهمن با مشارکت و حضور همیشگی مردم عزیز برگزار شود.

در راستای حفظ سلامتی و تقدیر از مدافعان سلامت، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری است.

فعالیت‌های ساخت واکسن کرونا در کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه سند ارزشمند دیگری در باور به توانمندی‌های بومی و اعتلای علمی ایران اسلامی است که در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی تحقق یافته است.

با تبریک سالروز بهار آزادی، از مردم بزرگوار استان کرمان دعوت می‌کنیم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا همچون سایر انتخابات، حضوری آگاهانه و پرشور داشته باشند که مردم سالاری دینی از دستاورد‌های عظیم انقلاب لسلامی است.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندار کرمان

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار