به مناسبت دهه فجر چهار پروژه خدماتی، ورزشی و بهداشتی با اعتباری بیش از ۱۹ میلیارد تومان در شهربابک افتتاح شد.

بهره برداری از پروژه های خدماتی، بهداشتی در شهربابکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، فرماندار و سایر مسئولان شهربابک پروژه‌های مختلف در شهرستان شهربابک به بهره برداری رسید.

تامین برق شهرک امام رضا (ع) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و بهره مندی ۴۰۰ خانوار به نمایندگی از ۱۶ میلیارد تومان طرح‌های اجرا شده شرکت توزیع برق در شهرستان شهربابک افتتاح شد.

پایگاه سلامت شهری مرکز بهداشت ولیعصر (عج) شهربابک ۲۵۰ مترمربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان که به همت خیر محمد ابراهیمی ساخته شده است، به بهره برداری رسید.

همچنین مرکز بهداشتی درمانی شهید بهزادی با ۵۰۰ متر زیربنا و اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان و بهره برداری از سالن چند منظوره روستای استبرق با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان با مشارکت دهیاری و مجتمع مس شهربابک، از جمله طرح‌هایی بودند که در سفر امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در شهربابک افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
انتهای پیام / ح

برچسب ها: پروژه های ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار