سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اندیکا گفت: مرغ کشتار روز با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در فروشگاه‌های این شهرستان عرضه می‌شود.

مسعود بلدی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و ابلاغ بخشنامه توزیع مرغ کشتار روز با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در فروشگاه‌های عرضه، هرگونه توزیع بالاتر از این قیمت در شهرستان اندیکا ممنوع بوده و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

او افزود: با عنایت به درج قیمت مصوب برای مصرف کننده بر روی پلاستیک مرغ کشتار روز هیچ یک از عوامل توزیع حق ندارند بالاتر از قیمت ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان در سطح خرده فروشی‌ها توزیع نمایند.

بلدی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با اداره دامپزشکی انجام شده است و در صورت مشاهده تخلف عوامل توزیع به دادگاه معرفی خواهند شد، تصریح کرد: قیمت مصوب مرغ روز در فروشگاه‌ها و خرده فروشی ها، مبلغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان خواهد بود و فروش بالاتر از این مبلغ بعنوان تخلف گرانفروشی تلقی شده و برای افراد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.